Search:

Type: Posts; User: sillieidiot

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. you can just replace the rubber seal on the...

    you can just replace the rubber seal on the headlight if you have condensation problems. Might as well do that as you are replacing the lenses.
  2. Replies
    61
    Views
    18,558

    That should work fine. I did both methods on my...

    That should work fine. I did both methods on my car. for one side, I put the bushing on the arm first. Then I did the center ball joint one that you have to use the wrench the whole time. Then did...
  3. Replies
    3
    Views
    158

    Hmm, maybe the ones you got are defective?...

    Hmm, maybe the ones you got are defective? Usually the bypass is just PnP. Plug them in, reset the codes and that's it.
  4. Thread: Bulbs

    by sillieidiot
    Replies
    14
    Views
    391

    The H11 is used on the e46 325i non-sport fog...

    The H11 is used on the e46 325i non-sport fog lights. It's used in a lot of BMW fog lights tbh, like the e90.
  5. Replies
    21
    Views
    3,988

    lol it's cause you were spamming me probably.

    lol it's cause you were spamming me probably.
  6. I agree that it could be the steering coupler....

    I agree that it could be the steering coupler. The only thing that I can think of is that with your FCAB being bad, it settled in one direction so it kept your steering tight still even though it was...
  7. both SOLD

    both SOLD
  8. Replies
    1
    Views
    336

    SOLD

    SOLD
  9. Replies
    1
    Views
    307

    sold

    sold
  10. Replies
    18
    Views
    775

    ok imma try this lol Currently @ 79,875. I...

    ok imma try this lol

    Currently @ 79,875. I hope to put 5k on it vs. last year being 0 lol
  11. why are you selling this?

    why are you selling this?
  12. Replies
    18
    Views
    1,006

    They are. You can DIY and it'll be cheaper....

    They are. You can DIY and it'll be cheaper. That's what I plan to do, but never got around to it lol



    Yeah the BMW cleaner is Sonax basically.


    Yeah I have been working on reducing the...
  13. Replies
    38
    Views
    1,876

    Congrats

    Congrats
  14. Replies
    38
    Views
    1,876

    get it, then manual swap. done lol

    get it, then manual swap. done lol
  15. Replies
    18
    Views
    1,006

    It makes a difference, however, it really only...

    It makes a difference, however, it really only makes an impact on maintenance washes. Especially if the car is already sealed/coated. If you are waiting until say your car gets really dirty, it helps...
  16. Nice. I have seen this in person once at...

    Nice. I have seen this in person once at Bimmerfest. I wanted to do this, but then I went with the CF roof. Now I can only vent with the rear windows that I refuse to open lol
  17. Replies
    8
    Views
    587

    don't we already have a dash cam thread? i...

    don't we already have a dash cam thread?

    i went with the blackvue dr750s-2ch for the m240i. I stuck it so that it's right behind the rearview mirror when viewed from the driver's seat so you can't...
  18. Replies
    7,681
    Views
    748,896

    Well, generally when they mention CANBUS, it's...

    Well, generally when they mention CANBUS, it's actually a microcontroller that talks to your car and tells your car it's load and stuff. You can have CANBUS bulbs and still have hyper-flashing. But...
  19. Replies
    214
    Views
    30,026

    I stand by my statement. We're being trolled. All...

    I stand by my statement. We're being trolled. All I see are painted calipers :rofl
  20. hmm i can't see those last 3 pictures you posted.

    hmm i can't see those last 3 pictures you posted.
  21. Replies
    3,322
    Views
    338,171

    lol damn you. it just makes me miss my car more....

    lol damn you. it just makes me miss my car more. The car looks good in the pictures. But yeah, I was reading to see if you would mention the roof anywhere :rofl
  22. Replies
    7,681
    Views
    748,896

    that looks like a resistor pack to me. use the...

    that looks like a resistor pack to me. use the bulbs and turn off all the checks. then you don't have to install that huge thing
  23. Cool, this may be useful if I ever get mines...

    Cool, this may be useful if I ever get mines installed :rofl
  24. Nah I asked him. He send to send $30. USPS would...

    Nah I asked him. He send to send $30. USPS would be the cheapest to ship if you wrap the shit out of it out of bubble wrap and then just ship it in a bag. Pretty sure it's $15ish last time I did...
  25. Replies
    214
    Views
    30,026

    I think we're being trolled lol

    I think we're being trolled lol
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4