Search:

Type: Posts; User: holyc0w

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    1,572
    Views
    134,059

    Sticky: It's still naturally aspirated. The difference is...

    It's still naturally aspirated. The difference is the flat-plane crankshaft.
  2. Replies
    6,961
    Views
    436,974

    There are other reasons not to get it like added...

    There are other reasons not to get it like added weight, complication, and the fear of more force on the RACP.
  3. That's probably what dinan claims for each...

    That's probably what dinan claims for each component, which is most likely bloated slightly. And then each part adds power in a different part of the powerband. It's probably 10HP max.
  4. Replies
    1,572
    Views
    134,059

    Sticky: That's one of the reasons I made it out this year...

    That's one of the reasons I made it out this year - the last year of thunderous rumble. It's rumored to be turbocharged, and that also kills the idea of the sound being similar to the C7-R.
  5. Replies
    6,961
    Views
    436,974

    Can you take out a separate insurance policy on...

    Can you take out a separate insurance policy on the seats?
  6. Replies
    6,961
    Views
    436,974

    Fo shizzle

    Fo shizzle
  7. Replies
    23,308
    Views
    1,569,283

    I also noticed some added N from the NVH. This...

    I also noticed some added N from the NVH. This was after transmission and motor mounts. I think if you lean towards comfort non-M mounts will be your preference. I probably would've went that way.
  8. Replies
    13
    Views
    206

    Cheers :cheers

    Cheers :cheers
  9. That oil really shined up that plastic.

    That oil really shined up that plastic.
  10. No joke, once I was pumping gas and I spilled...

    No joke, once I was pumping gas and I spilled some. Very dangerous
  11. Replies
    18
    Views
    528

    Guy mentioned the year. The article makes it seem...

    Guy mentioned the year. The article makes it seem like 2004 was the first year, but it was 2003.
  12. Replies
    18
    Views
    528

    Not likely -...

    Not likely - http://www.zhpmafia.com/forums/showthread.php?13839-BMW-ZHP-Production-Numbers

    There's a note about one pre-production example with a SMG. It seems like the article needed some fact...
  13. Replies
    13,973
    Views
    1,115,661

    Yeah, but why aren't your rear windows cracked...

    Yeah, but why aren't your rear windows cracked open
  14. :cigar

    :cigar
  15. I like the e46 compact. It's like they updated...

    I like the e46 compact. It's like they updated the e46 looks and blended them into the next generation. I think they look pretty neat and a compact rwd car is [emoji106].

    Sent from my Moto G (5)...
  16. Almost blew the welds on the intake

    Almost blew the welds on the intake
  17. Replies
    333
    Views
    25,059

    Finally installed these; I still need to adjust...

    Finally installed these; I still need to adjust them. :rofl

    Installation was a disaster. Due to the polar connector, I had one of them being in the wrong way. When I tried to switch it out, the...
  18. Replies
    18
    Views
    528

    I quite like those E46 compacts.

    I quite like those E46 compacts.
  19. Replies
    134
    Views
    12,061

    Everytime :D

    Everytime :D
  20. Replies
    10
    Views
    301

    I don't know how often you change oil. Maybe...

    I don't know how often you change oil. Maybe consider the 10w40 for the warmer months?
  21. Replies
    25
    Views
    969

    Why does it look like it was parked on the beach?...

    Why does it look like it was parked on the beach? Exterior looks pretty good compared to what's underneath.
  22. Holy crap, LMAO :rofl

    Holy crap, LMAO :rofl
  23. I can imagine. When's the next one coming out?...

    I can imagine. When's the next one coming out? :biggrin

    I looked up the Invo tires. Apparently they are made by Nitto. Pretty low treadwear rating
  24. Love the C-pillar part :D

    Love the C-pillar part :D
  25. There's something obnoxious about those...

    There's something obnoxious about those Massachusetts license plates. The 1990s want their license plate back.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4